دشمن نمی‌تواند تحمل کند کشور ایران مقتدر است 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بابیان اینکه دشمن نمی‌تواند ایران قوی را تحمل کند گفت : قطعا روزی اتفاق خواهد افتاد که این واقعیت بزرگ ،ملموس و بسیار مقتدر را بپذیرند که ایران یک ایران مقتدری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان ؛ حجت الاسلام علی خاتمی صبح روز یکشنبه در برنامه صبحگاه نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی یا بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب روز به روز در ابعاد مختلف نظام مقدس با شکوفایی و اقتدار جلو رفته است اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا با دو روش با حاکمیت بلوک غرب و شرق اداره می‌شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال این تفکر و نگرش و حاکمیت در دنیا حاکم بود افزود : با لطف پرودگار و قیام ملت ایران و رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد بدون اتکا به بلوک شرق و غرب!

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه وقتی از امام خمینی(ره)‌ پرسیدند مدل حکومتی شما گرایش به شرق خواهد داشت یا غرب بیان کرد: امام در پاسخ به این سوال فرمودند گرایش ما فقط حکومت اسلامی خواهد بود .

حجت‌الاسلام خاتمی یا بیان اینکه بیش از ۲۰۰ سال تلاش شده بود دین را از جامعه بیرون ببرند و مبارزه با دین را انجام دهند بیان کرد : برخی دین را مایه عقب ماندگی و برخی نیز یک امر فردی می‌دانستند و باورشان نمیشد یک کشور اینطور دیرینه تاریخی روشنی داشته باشد.

وی یا اشاره به اینکه ایران یک مدنیت ۸ هزار ساله دارد ولی اروپا با تمامی تلاش ها سابقه مدنیت ۲ هزار ساله دارد افزود: ایران در زمان ظهور اسلام اولین امپراطوری بزرگ دنیا بود ولی به دلیل سلاطین ناتوان هرموقع حمله خارجی در این کشور اتفاق افتاد بخشی از پاره تن این کشور جدا شد.

این مقام مسئول بیان کرد : جمهوری اسلامی بدون اتکا به هیچ قدرتی با اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد به ملت و مردم که صاحبان اصلی انقلاب و کشور تا به امروز هستند در مقابل هجوم از بین بردن انقلاب در دفاع مقدس ایستادگی کردند که نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید در ۸ سال مقدس تقدیم انقلاب شد .

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه شرق و غرب در تلاش بودند در تمامی ابعاد انقلاب را شکست دهند اظهار کرد: برای اینان قابل قبول نبود که یک قدرت و کشور که جمعه جهان سوم به شمار می‌رفت قد علم کرده و با حمایت ملت روش جدیدی را مبتنی بر قرآن و سنت پیامبر را پایه ریزی کند .

وی با بیان اینکه در صف مقدم دفاع از نظم و امنیت داخلی نیروی انتظامی است افزود: مطمئن باشید به تعبیر مقام معظم رهبری اینان ایران قوی را نمی‌توانند تحمل کنند ولی باید بدانند که ۴۳ سال انواع توطئه شد ولی این انقلاب با نیروی لایزال الهی و ملت مردم با اقتدار ایستادگی کرده است .

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: قطعا روزی اتفاق خواهد افتاد که این واقعیت بزرگ ،ملموس و بسیار مقتدر را بپذیرند که ایران یک ایران مقتدری است.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در فتنه اخیر بیان کرد : ۳ گروه نیروی انتظامی، بسیج و ملت و مردم در این فتنه اخیر مظلوم واقع شدند و بدانید و بدانند دنیا که وعده الهی است اگر دین خدا را یاری کنید نصرت الهی شامل حال ما خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha